miércoles, 13 de agosto de 2014

Petersburg Galata Restoran



İnsanın nasibinde ne varsa onu yaşar ya, bu restorana gelişimde böyle oldu. Geldiğimde kendime uygun yerlere baktığımda burayı da gördüm ama önce diğer seçeneklere bakmak istemiştim. Lakin neyse ki diğerleri olmadı da buraya geldim. Yemek yiyecek yer bulmak bazı şehirlerde kolay tabi, ancak bazı yerlerde özellikle de hiç bilmediğin yerlerde zor. 



Galata kafe ilk girdiğinizde resimlerdeki gibi sadece bir kafeterya gibi gözükse de, tam anlamıyla bir kebapçı. Güzel dekorasyonu yanında, temiz bir ortama sahip ve yemekler de lezzetli. Bu restoranda ortamı benim için güzelleştiren de buradaki Türk müşteriler oldu. Fon da çalan Power Türk Tv'de Rusya Federasyonunda olduğunu unutturuyor insana.


Fiyatlar ise facebook sayfasında yayınlanmış. Moskova'dan ucuz, Kazan'dan pahalı tıpkı diğer şeylerde olduğu gibi. Normalde bir gurme gibi gezdiğim restoranları yazamam tabi. Lakin burası beni ziyadesiyle mutlu ettiğinden bu yazıyı yazma gereği duydum.